mandag 9. april 2012

Kjerringråd søkes

Bildet er lånt av ei venninne,
Takk for lånet :) 

Da er påsken 2012 historie.
En hyggelig historie,
hadde det ikke vært
for at jeg fikk ubudne gjester i dag morges.

Stakkars meg !
Våknet med
vond hals, forkjølelse, feber og verking i kroppen
( Må jo beklage meg litt :) )

Nå har jeg kokt meg te av fersk ingefær og honning
for å skremme det "Onde" ut av kroppen...
Blir i alle fall varm av det :)

Har dere der ute noen kjerringråd som fungerer ?
Forslag mottas med TAKK !

Petrine :)


3 kommentarer:

  1. Hei søte!
    Uff har du blitt dårlig...
    Jeg sverger til sambuccus Force som du kjøper på helsekosten. Funker som rakkeren.

    Fabelaktig ukesstart til deg.
    Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

    Jeg håper du har hatt en fin påske.
    klem

    SvarSlett
  2. Masse god bedring til deg.
    Du har tydeligvis allerede prøvd det jeg skulle foreslå.
    En gang lagde mamma noe fra et kjerringråd med masse pepper og sitron og mer jeg ikke husker, men det ente med at man bare glemte forkjølelsen fordi man fikk så vondt i magen istedet...

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. God te&masse hvile er vel mitt beste råd!!! god bedring!!

    ps!!veldig hyggelig at du er med på min giveaway, hyggelig å oppdage nye fine blogger:)

    Klem Kine

    SvarSlett