onsdag 4. april 2012

Hurra!

Jeg seiler på en bølge med flaks om dagen.

Jeg har vunnet en flott cocina pott fra Riviera Maison.
Det ved å delta på utfordringen " vis meg ditt favoritt Nips "
på den vakre bloggen Fabelaktig.

Jeg har sagt det før og sier det igjen:
" Ta deg en tur dit om du trenger litt inspirasjon og positivt påfyll"

Linken til bloggen er følgende:
www.fabelaktige.com

Linken til mitt Nips er:
http://fargeklatt1.blogspot.com/2012/03/utfordringen.html

Nå har jeg alene tid, helt alene med deilig musikk, god drikke og IPad ( må lage innlegg må du vite ) i hotellets biblioteksbar....

Nyter det !

Petrineklem

1 kommentar:

  1. Den (ja hva kaller man det egentlig...) er så fin:)
    Heldige du!
    Jeg har også oppdaget fabelaktig-bloggen og er frelst,
    utrolig fin side:)

    Kos deg videre,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett