torsdag 7. november 2013

Lesestoff i farta

via
Petrus var syk i forrige uke. 
Det betydde mye sofasitting. Jeg satt ikke så lange intervaller at jeg kunne fordype meg i en bok. 
Da var det lettere å bla i de ukebladene jeg hadde liggende. 
Jeg abonnerer på et, kjøper et og annet i ferier og har gjemt på gamle juleblader for å kunne finne noen ideer når vi nå nærmer oss desember. 

Mens jeg sitter der å blar så tenker jeg at ukeblader og magasiner absolutt er gode gaver. 
Derfor stakk jeg innom bladkongen.no for å se på hva slags blade jeg kunne gi bort. 
Selv titter jeg gjerne i mammablader som Kamille Mor og barn,  Magasinet Mamma eller interiørblader 
Der finner jeg inspirasjon og informasjon som passe rmeg som småbarnsmor. 
Da jeg gikk på lærerhøgskolen så fant jeg mye relevant stoff i foreldre og barn. 
Dette har jeg lest lite etter at jeg selv ble forelder.

via


Vennene mine er ferdig med småbarnstiden og det er nok interiørblader eller blader som Tara, KK living, KK og Alt for damene som er aktuelle. Jeg får tenke meg om,
men noen får nok et abbonement av meg i julegave!

Petrine :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar