onsdag 7. mai 2014

Målløs, faktisk!



Seriøst, - i eksamensperioder så har jeg vært en mester i å finne vikarierende argumenter for å gjøre annet enn å forberede meg til den forestående prøvelsen eller å skrive den avgjørende oppgaven. Det er ikke måte på hvor blanke vinduene blir og hvor tomme skitttentøykurvene kan være i en slik periode. Ordene som til vanlig kan løpe fra min hjerne via tastaturet og ut på trykk de tar seg ofte en selvbestemt ferie, akkurat da! De drar nok til syden eller til fjells, i alle fall til et sted der jeg ikke befinner meg.  Det siste året har jeg hatt det slik med bloggingen, - de frie og sprettende ordene har druknet i resten av livet.  På skrivebordet mitt er det nemlig en liste over hva jeg har lyst til å skrive om, - og i hodet er det tanker om bildeserier, men når det kommer til selveste utførelsen så er tanken sterkere enn handlingen. Men, dere!,  jeg kommer sterkere tilbake! 

Jeg skal bare ut å jakte på de 29 tegnene som vi kaller bokstaver... 



Inspirasjon mottas med takk :) 

Petrine :) 

1 kommentar:

  1. Høres kjent ut dette!

    Like greit å ta en pause når en har det sånn, men det er ikke så lett når det kommer til stykke. Best å sitte på hendene og vente på riktig bloggetid igjen.

    SvarSlett