tirsdag 17. februar 2015

Finalist, - takk til de som har stemt

via

YIPPY! Jeg er kjempeglad og ydmyk over å være en av finalistene i årets mammablogg på mammanett.no. Det å komme til finalen gjør meg rørt og jeg er takknemlig for hver eneste av dere som har stemt meg frem. Tusen takk! Neste onsdag så får vi vite hvem som er årets mammablogger og for meg er det en ære bare å bli heiet frem til finalen. Mange av bloggene jeg leser med glede deler finaleplassen med meg, - og jeg vet derfor at konkurransen er hard. Men, jeg vet at uansett hvem som vinner så vil jeg juble med. Her er det mange knallgode kandidater. Jeg gratulerer alle sammen og ønsker lykke til.!



Om du ikke kjenner alle bloggene så finner du linken og en mega kortpresentasjon under her:
Pappabloggerne er: 

Superpapsen, tobarnspappa som skriver med humor og entusiasme
Pappalivet handler om livet som "eldre" pappa.
Vidunderpappa ønsker å formidle hvordan livet som trebarnspappa faktisk er
Bak bloggen ektepar.com står nå Øyvind som ønsker å formidle humor og gjenkjennende historier
Pappahjertet er en tøff og myk småbarnspappa som formidler livet som småbarsforelder.

via


Mammabloggerne er: 

Diaper Diva Diary innholder skråblikk på livet og er skrevet med en humoristisk penn
Lillegull Emily er firebarnsmammaen som beskriver livet med et alvorlig sykt barn
Perfekt bærumsfrue er et humoristisk skråblikk på forsøket om å bli perfekt
Ønskemamma er bloggen som handler om å ta valget og håpet om å bli mamma alene
Casa Kaos ønsker å vise familielivet med kaos og laveskuldre
Sandra Kaggerud ønsker å ikke bare vise de rosarøde sidene ved å være mor
Livet i Casa Didriksen  skriver om hverdangen, arbeidet og mammalivet med humor og ironi.
Babyboble beskriver seg som en kronisk stresset småbarnsmamma med forkjærlighet for å skrive.
Komikerfrue skrives av Marma, som også er kjent fra Bloggerne. Hun bruker bloggen sin til dagbok, - en venninne som hun kan betro seg til.
Antisupermamma er mamma til tre gutter, de kom til verden i løpet av tre år og idealtilværelsen ble full av morsomme og absurde episoder som deles med leserne.
Mer enn bare ord er en blogg som har levd lenge i blogglandia og det er blogg som har med seg litt av alt.
Mamma til Michelle er skrevet av tobarnsmammaen Anna som ble mor allerede som 14 åring
Eline and the baby in the basket ble startet da Eline var gravid med site første barn, som hun dessverre mistet. Bloggen handler om tiden etter at de mistet, om interiøe, inspirasjon og hverdagen.
Mlbua startet som en dagbok i svangerskapet og handler om dagligdagse ting og hendlser hos ei dame som hevder hun er glad for eksponere seg selv
Og sist men ikke mint, Petrus og Petrine :)


Når jeg titter innom alle disse bloggene så må jeg si at jeg er ydmyket over å bli stemt frem til å være her sammen med de. Jeg kan derfor bekrefe at jeg synes det var hyggelig å få den mailen som bekreftet at jeg var videre og at jeg ønsker igjen å takke hver og en av dere som stikker innom bloggen min og som har stemt meg frem.

Tusen hjertlig takk!



3 kommentarer:

  1. jippi..... Me and you... og en masse andre flotte folk!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er gøy å være med så langt , Laila :) Liker godt denna gjengen :) Klem og gratulerer 1

      Slett
  2. jippi..... Me and you... og en masse andre flotte folk!!

    SvarSlett