søndag 12. januar 2014

Glimt fra uke 2 : Innetid

Her er det en tegneapp som prøves ut. av en sjelvende hånd :) 

Denne uken har vært utenom det vanlige for Petrienfamilien. 
Petrus har hatt et lite inngrep og vi har holdt hus med en pjokk som har vært mest på sofaen med smokk og Bamse. Ok da, litt tv-titting og netttbrettlek har det vel også blitt. 
Feberen kommer og går fortsatt, men plutselig er han i lek med vennen sine igjen. 




Petrus fikk en hyggelig gave av en av venninnene sine, som inneholdt bøker og filmen vi ser et bilde fra over her. 


Lykken var også stor da jeg faktisk vant på Jollyroom.no sin facebookside. 
Jeg vant en brannbil og den kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt. 
Petrinemannen satt den sammen, Petrine satt på klistremerker 
og minsten har beundret og lekt litt med den. 
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: 
Playmo er gode leker som innbyr til allsidig lek. 


Undertegnede er fortsatt i gang med prosjekt ny mamma. Jeg har trent inne og gått tur med den lille hunden vår. I dag gikk turen til veier jeg sjalden er per fots, forbi fergekaia hvor du befinner deg om du skal en tur fra Moss til Horten. Det er egentlig koselig langs kanalen og i de små gatene i området med gammel småhus bebyggelse.

Hvordan har uka di været?

Petrine :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar