onsdag 14. oktober 2015

Effektiv morgen,sa du?



Petrinemannen kjørte Petrus i barnehagen i dag, slik at jeg skulle få en liten time til å blogge, komme meg på badet og få i meg litt frokost før jeg måtte ut av døra. Nå sitter jeg her i sofaen med Macen på fanget. Jeg har vært på badet, fått på meg klær, spist frokost, drukket kaffe og nå er det bare bloggingen som mangler.

Nå på morgenen så blir det faktisk bare en liten situasjonsrapport, da jeg hadde en vei å gå før jeg kom til å kreere noen ord til dere. Jeg hadde noen ideer da jeg satt meg ned, men Facebook ropte på meg. Siden skrek høyt om at familie, venner eller bekjente hadde oppdatert med bilder, artikler, blogginnlegg og andre ting. Jeg fant ut at tantebarnet mitt hadde gjort det bra ( VUNNET!!)  i en golfturnering i Usa, at en kamerat har bursdag, at jeg kanskje skal ut å løpe i kveld og at mange andre bloggere hadde lagt ut nye innlegg. Da var allerede veien videre lagt, - man går på besøk til kjære bloggere. Gjør man ikke? Kanskje ikke dere, men jeg gjør. Tiden gikk, det ble litt latter, studering av bilder og selvfølgelig noen kommentarer. Og, nå har timen gått, - jeg må komme meg ut av døra, slik at resten av dagsplanen ikke ryker.

Ha en glad onsdag da dere!
Jeg skal ut å trene med kamera, treffe ei klassevenninne fra videregående som jeg ikke har snakket med på mange år, løpe en tur og se hva resten av dagen bringer. Ja, jeg har en fridag i dag..

Jeg er ikke god på snapchat heller ikke den mest aktive på instagram, men vil du følge meg så finnes jeg som @petrusogpetrine på begge steder. Følg meg, da vel..

Og, Gro, gratulerer med dagen! Der er 20 rasktløpende år siden jeg var forlover for deg.

Petrine :)

4 kommentarer:

  1. Kjenner til det: Har planlagt tre bestemte ting og får i beste fall gjort en av dem. Resten av tiden? Den brukes til alt mulig annet!

    Håper dagen din ble god.

    SvarSlett
    Svar
    1. Dagen ble kjempegod. Kamera gikk tom for strøm ,men jeg tar turen tilbake en annen dag. Poden sunes det var stas med meg i barnehagen. Trenger noen bilder til bloggen ..

      Ellers så var det kjekt å snakke med venninna igjen, det var så alt for lenge siden.
      Gode høstdager til deg og :)

      Slett
  2. Nå har jeg deg på bloggroll, Instagram, Facebook og for å gjøre det komplett har jeg også lagt deg til på snapchat!

    Jeg heter avdelingholt alle steder (bortsett fra bloggen, der er det avdelingholt/anja da "eier av domenet" eier navnet på en måte da, kan du si).

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har deg ikke på snapchat, skal jammen få gjort noe med det. Ellers så er jeg daglig innom bloggen din, men som sagt så kommer jeg nok fei noen ganger. Det virker ikke som deg :)

      Slett