torsdag 1. oktober 2015

En høstferiedag :)

Biblioteket og Moss kino i samme bygg. 

Jeg er så glad for dagen for to dager siden.
Jeg var med Petrus hele dagen og vi leste bøker, bygde lego, klipte papirklipp på biblioteket, prøvde oss  på sjakk, var på kino, på kafe og mest av alt var sammen.





Da han la seg så spurte jeg om hva som hadde vært kjekt den dagen, svarte han: "Jeg vet ikke, jeg har jo klemt fingeren!" Sørgelig nok så løp han inn i stua og trakk døra etter seg. den smalt igjen, men den er så lett at den heldigvis spratt opp igjen. Det til tross så har Petrus en blå negl, en vond og illrød fingertupp og en erfaring om at det kan lønne seg å la døra være om man skal forte seg fra kjøkkenet og inn i stua. Det for å høre på musikk av Knutsen og Ludvigsen.



Vi skulle heldigvis  på Knutsen og Ludvgsen filmen på kino, og han fikk ikke traumer om Bergen!!   :) Han lo masse og synes det var passelig skummelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar